Penang, aku datang lagi!

Esok aku akan pulang. Rasanya singgah ke Taiping sekejap mencari durian. Craving for it! ^_^
Hantar ayah ke rumah, ibu stay kat rumah Along temankan Kak Long berpantang. Berehat sekejap untuk sambung perjalanan ke Sri Gombak. Seronok berada di Pulau Pinang. Seronok sebab dapat jumpa Nur Nabihah dan Nur Ainul Mardhiah.

Sebenarnya aku teringin sangat tapi aku tahu tak boleh. Islam pun tak menggalakkan. Kami dekat sangat; Georgetown- Gelugor tapi jauh kerana Allah. Cukuplah aku mendoakan kesejahteraan dia sekeluarga. Berkirim salam melalui doa. Cukuplah pengajaran yang Allah berikan. Semoga dia berbahagia walaupun aku bukan sebahagian daripada kebahagiaannya (Memetik kata-kata sahabatku)

Aku perlu kembali ke KL. Khamis dan jumaat traning untuk sesi ke-3 dan 4.

Malam tadi, 4 minit sebelum angka 29hb November 2011, sempat Hatifi Azim menghantar mesej hari lahir. Usiaku genap 25 tahun  alhamdulillah...^_^



حاتيفي عظيم: Selamat Harijadi


                 Moga dirahmati Allah


                 haha, seronok sambut harijadi di Pulau Pinang?


                 xlama lg, bolehlah jadi mami :P





Aizinoni Ahmad: waaahhhhh ..hepi besday Nisaq...:)


Fatimah Az-Zahra Abdul Shukor: selamat hari lahir, nisaq...smg b'bhgia hingga ke syurga


Faizah Hussin: Selamat Hari Lahir kpd kembarku, Khairun Nisaq. May Allah bless U...
                            Moga dimurahkan rezeki, dilimpahkan kerahmatan & kebahagiaan.......dan.....
                            Moga cepat2 bertemu JODOH.heeeeheheee =))



Inshaallah Penang, aku datang lagi! ^_^

Comments

Popular Posts