Hari baru di rumah sewa baru..

Assalamualaikum...

Baru jeee lepas angkut barang2. Rumah tingkat 5, no lift. Only tangga! Alhamdulillah semuanya dalam keadaan baik. Rumah simple, kawan2 UIA juga dan yang paling best, terhampir dengan LRT :)

Hmm...macam baru semalam jumpa ibu dan ayah. Hari ni dah kat KL. Terharu sangat2 ibu masak sedap2 tapi boleh plak petang sampai ke rumah, aku demam dan semalaman ibu jaga aku. Ibu kata aku menggigil kesejukkan padahal badan panas menggila. Pagi jumaat yang bahagia baru suhu badan mereda. Plus dengan cirit biritnya banyak berehat je balik rumah cuti CNY.

Ada plan nak ke penang? Budak kecik yang keletah panggil aku "Nisa'" padahal aku ni Mak Lang dia dah memanggil2 bila nak mai sana... Kena plan betul-betul. Kalau tak demam lagi. hehehe..

Dari hari ke hari semoga aku kuat dan tabah menghadapi cabaran hidup. Bulan Mac penuh dengan jemputan kahwin. 12hb Emy, 13hb Nisah... Sorang utara sorang selatan.. Mana yg patut didulukan ye? Memenuhi jemputan tu wajib hukumnya.

^_^ Apa pun kena selalu gembira.. susah macamana pun kena selalu senyum ^__________^

Comments

Popular Posts