salam rindu untuk semua ^__^

Assalamualaikum pada kalian yang sudi membaca blog ini...


Argghh  ahh... terlalu rindu aku untuk menulis disini. dapat juga aku layangkan beberapa patah kata untuk dititipkan buat kalian yang sudi membaca. Aku sekarang sudah bergelar guru.. Guru sementara. ala-ala doktor la. guru on-call. bila ada yang mahukan perkhidmatan aku, mereka akan menghubungi aku.


Alhamdulillah gaji diterima baru-baru ini membuatkan aku ghairah memnuhkan almari makanan kering di rumah. Tak lupa juga buat peti ais yang masih sarat dengan Wall's Double Dutch.. hehehehe ^_^ Dikatakan hari ini result KPLI dan DPLI keluar. Tapi hampa sekali kerana rupanya sabtu nie baru dapat check. Alasan? Masalah teknikal.. Sekali lagi kesabaran ku diuji selepas 2 hari yang lepas, aku mengalami lutut seliuh. sakitnya tak terkata. Sampai sekarang jalan macam Si Capik pula.


Disini juga aku memohon doa kalian untuk aku terus berjaya dan berjaya mencapai cita-citaku sebagai seorang pendidik..kerana itulah doa-doa yang sentiasa meniti di bibir ibu dan ayah. Suka benar mereka kalau aku bergelar guru. 


Buat N**x*6, Maaf ye lama tak berhubung. Ada rezeki, saya angkat Streamyx, kita online lagi yee.. 


Buat teman-teman yang ku rindukan, janganlah marah aku tak online malam-malam. Inshaallah kalau ada aku bagitau.


walaupun kepuasan ber"internet" di library tidak dapat membayar kerindukan yang sudah seminggu tak online tetapi walaupun sekejap, ianya bermakna buat aku.


To Mr.Z, I'm okay. Don't worry ye.. keep on reading my blog ye


Bye bye  korang ^__^

Comments

Popular Posts