Tuesday, January 29, 2013

Selamat Pengantin Baru, Sahabatku

Alhamdulillah bersyukur kerana majlis pernikahan dan perkahwinan sahabat berjalan dengan lancar. Aku doakan semoga kalian berbahagia dan dipertemukan semula di syurga nanti. Amin. Jom kita imbas kembali detik-detik manis saat Puan fatimah Az-Zahra binti Abdul Syukor dan Mohd Fadzly selamat diijabkabulkan di Masjid Besi, Putrajaya pada 25 Januari 2013 yang lalu 

^__^




 Pakcik Syukor sendiri yang menjadi wali sekaligus menyatakan penyerahan tugasnya seorang abuya kepada menantu sulongnya. Time nie air mataku bergenang kerana suara pakcik tenggelam timbul menahan sebak




 Seusai solat sunat selepas akad nikah. Ternyata dua2 mempelai masih malu-malu kucing ^_^




 Credit to Mak Long fatimah kerana berjaya menjadikan aura pengantin sahabatku menjadi-jadi ^_^



 Sahabatku seusai dimake-up oleh Cik Andam yang baru dilantik, Nurul Faizah Husin. terbaiklah sahabatku Faizah walaupun macam-macam kritik membina diterima. Ding dong ding dong....nie la hasilnya... Next pengantin siapala pulak ye?



 Saat membatalkan air wudu'. Hmmm.. nampaknya masing2 malu sangat, makanya aku yang memulakan dulu membawa cincin kepada dua2 mempelai. Hailah sahabat... kamu yang merancang, malu plak dia ^_^





 Saat membaca doa utk si isteri. Suara Fadzly slow sangat. Yang pasti ada kisahnya. Tak gitu Fatimah? :) Apapun good job Fadzly. You did it!




 Saje duduk belakang kedua-dua mempelai. Teringin nak dengar khutbah kahwin. First time. kalau betul2 hayati memang boleh menangis dibuatnya




 Alhamdulillah you're officially halal for him :)



Khusyuk mendengar khutbah 




 Sekitar dewan Perbadanan Putrajaya pukul11 pagi























Yang nie, no comment! Pengantin berinai, dorang nie pun nak juge... tak taulah nak jadi apa ye.. Ish3x Tak sanggup den menengoknyeee :P


Next majlis siapa pula ye... ? Just wait and see.. Inshaallah jika baik, dipermudahkan :)

#Faizah: Teringat soalan kau pasal ayah mertua malam nikah tu. Kau jangan dibuat tanya lagi pada orang sebarang tau ^_^

2 comments:

  1. Faizah in the house..!!! Haha.'Pengalaman' 5 hari yg cukup bermakna kan?Tangis gembira, suka duka kita harungi bersama.. ;-)

    ReplyDelete
  2. wooo~ Ada blog jgk? update la citer2 novel n cerpen dlm blog and recommend kt fb :)

    ReplyDelete