Batman dari France

Assalamualaikum..

Selepas post sebelum ni, aku melalui hidup tanpa bayangan dia dengan aman dan menenangkan.Ahamdulillah keputusan yang dibuat ternyata tidak lagi membuatkan aku menoleh kebelakang. Semoga ini rahmat Allah untuk aku berusaha lagi dan jangan putus asa.

Baru-baru ini aku kelihatan cepat bosan dengan dunia belajar. Maklumlah dah biasa bekerja sambil belajar. Makanya aku mula mencari-cari kerja part time yang available disini tapi ternyata sangat adventure. Aku mula post di group ERASMUS LISBOA 2018/2019 bertanyakan perihal kerja kosong di Lisbon:

Hi everyone,
Is it possible to find some part time job in Lisbon when I can't speak portuguese? I do my Phd in Economics, with more than 8 years experience in banking and teaching, but I don't mind any kind of job. I speak only english. I would appreciate any recomendation from all of you.
Thank you

Tak semena-mena, inbox fb aku menerima mesej daripada hamba Allah bernama Batman. Siapa Batman? Nanti aku ceritakan. Tak dapat nak menahan kesejukan 9 darjah celcius disini. Rasa nak berselubung je setiap masa.

Siapa dia? 😌

Comments

Popular Posts